בלוג ספורט ואורח חיים בריא מאת נעמי בדוש

אביזרי כושר מומלצים למתאמנים בבית

זמן קריאה: 2 דקות
אוהבים להתאמן בבית? לפניכם כמה המלצות על אביזרי כושר המתאימים למתאמנים בבית. העיסוק בספורט הוא חשוב ביותר ולכן חשוב שיהיה לכם את הציוד המתאים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אוהבי הספורט מתאמנים בחדר הכושר, בפארקים, במתקני הכושר הקיימים בשכונות וגם באמצעות רכיבה על אופניים, או פעילות ימית. עם זאת מתאמנים רבים מעוניינים שיהיו להם אביזרי כושר שונים בבית כדי שהם יוכלו להתאמן בשעות הנוחות להם.

שעות העבודה או הלימודים של רבים אינן קבועות ולכן הם לא מעוניינים להתחייב על מנוי בחדר הכושר. הפתרון הוא לרכוש פריטים מסוימים אשר יוצבו במקום נוח בבית לשימוש מידי על פי הנוחות של המתאמן. בעת מגפת הקורונה כאשר לא היה אפשר לצאת מהבית בגלל הסגרים, ישראלים רבים רכשו מכשירי כושר הביתה כדי להמשיך להתאמן למרות המגפה. כך הם גילו את היתרונות הגדולים של שיטה זו והם ממשיכים לפעול בדרך זו.

ההיצע של ציוד ספורט הוא מאד מגוון ולכן מתאמנים בוחרים את המכשירים שיהיו המתאימים ביותר עבורם הן על פי הפעילות הספורטיבית שהם רגילים לבצע והן על פי המסוגלות הבריאותית שלהם. קיימת חשיבות רבה לפעול על פי היכולת בלבד כדי לא לגרום לנזק פיזי במהלך האימונים. בשלב ראשון יש להקצות שטח עבור אביזרי כושר, באחד החדרים, בפינה בסלון, במרפסת, במרתף או בכל מקום אחר ברחבי הבית.

מתאמנים על אופני ספינינג 

אחת האופציות הפופולריות ביותר היא רכישה של אופני ספינינג. על פי דרגת הקושי האפשרית עבור מתאמנים שונים, יש להתאמן בכמה מחזורים של כמה דקות בכל פעם כדי לא ליצור אמונים קשים מדי לגוף. האופניים האלו הם אפשרות מעולה להיכנס לכושר, להעלות את מסת השריר ולחטב את הגוף. כאשר מקפידים על פעילות כזו בכל יום ולעיתים אף פעמיים ביום, רואים די מהר תוצאות.

אביזרי כושר בבית 

אפשרויות נוספות עבור מתאמנים בבית הן משקולות המותאמות ליד או לקרסול. לאחר שמצמידים אותן לרגל או ליד, מבצעים כמה מחזורים של תרגילים כדי לשפר את סיבולת לב ריאה ומסת השריר. רבים רוכשים גם גומיות TRX בדרגה הנחוצה להם על פי רמת הכושר שלהם. באמצעות הגומיות האלו אפשר לבצע תרגילים רבים עבור מתיחה ושיפור הכושר הגופני. עם הזמן אפשר להעלות את דרגת העצימות וכך להתאמן פרקי זמן ארוכים יותר ללא קושי.

מכשירי כושר שונים 

למי שיש מקום רחב שמתאים לפעילות ספורטיבית בבית, קונה מכשיר שעליו הוא נהנה להתאמן כיוון שהוא מתאים לכישוריו כמו לדוגמה מולטי טריינר, מתקן חתירה, ספת כושר, מקבילים ועוד. אחת האפשרויות שיש לה דרישה רבה היא מסלול הליכה או מסלול ריצה שמאפשרים ללכת או לרוץ למרחקים ארוכים על גבי המשטח הישר או המשופע של המכשיר בהתאם לדרגת הקושי האפשרית. זה פתרון אידאלי עבור ימים חורפיים שהגשם מעכב את ביצוע הפעילות הספורטיבית שמתבצעת באוויר הפתוח כמו ריצה או צעידה. 

העיסוק בספורט הוא חשוב ביותר ולכן העובדה שמתאמנים בבית באמצעות ציוד ספורט היא מעולה. 

אולי יעניין אותך להמשיך לקרוא:

השאר תגובה