בלוג ספורט ואורח חיים בריא מאת נעמי בדוש

פילאטיס מכשירים – כל מה שאתם צריכים לדעת

זמן קריאה: 2 דקות
כדי לתרגל פילאטיס, אפשר להשתמש במגוון מכשירים שמיועדים לתרגול זה. למשל, מכשיר הפילאטיס הנפוץ ביותר הוא המצע המיוחד, אשר מאפשר לתרגל את התנוחות בצורה נוחה יותר ולספק תמיכה לגוף. כמו כן, ניתן להשתמש במכשירי כוח כמו כדורי הגומי, המאפשרים להתאמן בצורה מגוונת ומעניינת.
תוֹכֶן הָעִניָנִים

פילאטיס מכשירים הוא בעצם סוג של ענף ספורט אשר פותח על ידי שימוש בתרגילי הפילאטיס המוכרים ביותר, זאת בעוד כי מדובר על תחום שעל מנת לתרגל אותו יש לערוך שימוש במכשירים ייעודיים שנוצרו לשם כך. כמו כן, חשוב לציין כי פילאטיס ידוע בתור ספורט שעוזר רבות בכל הנוגע להרגעת הגוף והנפש ועל כן, מדובר על סוג ספורט מומלץ במיוחד לשלב בשגרת האימונים שלכם במידה ואתם מעוניינים באורח חיים בריא. בכתבה זו, החלטנו לרכז עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת בנושא של אימוני פילאטיס באמצעות מכשירים וכל היוצא בכך.

מה זה פילאטיס מכשירים ואיך זה עובד?

בעת בה אנו מדברים על פילאטיס מכשירים, ראוי לציין כי קודם לכן עליכם להבין בדיוק על מה מדובר ומה תחום האימון הזה כולל. למעשה, מדובר בסוג אימון ייחודי שעיקר מטרתו היא ללמד תנועה נכונה על ידי שימוש במכלול שלם של תרגילי מכשירים אשר מעניקים למתאמן את האפשרות לשפר את התנועה שלו וללמוד כיצד לשפר את יכולת התנועה שלו ממנח אחד אל האחר. בין מכשירי הפילאטיס הנפוצים ביותר לשימוש ניתן למצוא:

  • מיטת פילאטיס –  במרבית המקרים מיטת פילאטיס תהיה מיטה שטוחה אשר מחליקה קדימה ואחורה, זאת מאחר והדבר חיוני לקיום התרגילים אותם מבצעים כאשר מתרגלים פילאטיס מכשירים. כמו כן, חשוב לציין כי מידת ההתנגדות של המיטה מושפעת באופן ישיר מכמות הקפיצים שנמצאים בה.
  • כיסא פילאטיס – כיסא פילאטיס ידוע גם בתור כיסא נמוך או כיסא הונדה. למעשה, מדובר בכיסא ייעודי שיוצר במיוחד עבור תרגילי פילאטיס מכשירים בהרצליה אותם יש צורך לבצע בישיבה.
  • גומיות פילאטיס – למעשה מדובר על גומיות התנגדות שמגיעות במגוון רחב מאוד של תצורות שונות. חשוב לציין כי כאשר מדובר על פילאטיס מכשירים, קיים שימוש נרחב מאוד בגומיות פילאטיס, בין אם מדובר על תרגילי ישיבה אשר מבוצעים על כיסא פילאטיס ובין אם מדובר על תרגילים אשר מבוצעים בשכיבה.
  • טבעת פילאטיס – טבעת פילאטיס היא מכשיר אשר נועד לשם שיפור הנוחות בעת האימונים. למעשה, מדובר על גומי הכולל רפידות קטנות, כאשר מטרתן העיקרית של רפידות אלו היא לספק ריפוד לכפות הידיים או לחילופין, לקרסוליים כאשר אלו נדחפים אל עבר הרפידה.
יתרונות של פילאטיס מכשירים

יתרונות של פילאטיס מכשירים

אין ספק כי מדובר בתחום מומלץ במיוחד לכל אלו אשר מעוניינים לשפר את איכות חייהם. עם זאת, חשוב להכיר כי קיימים מספר יתרונות נוספים לעריכת אימון מסוג פילאטיס מכשירים:

  1. הקלה על כאבי גב – כאמור, תרגול פילאטיס יכול לסייע רבות לשיפור טווח התנועה ובהתאם לכך, תרגול תדיר של פילאטיס יכול לסייע משמעותית למען הקלה ואף גם מניעה במקרים מסוימים של כאבי כאב.
  1. פיתוח גמישות – תרגול פילאטיס שם דגש על החשיבות שבתנועה נכונה ובנוסף לכך, כולל תרגול חזרתי של תרגילים שנוצרו במיוחד על מנת לשפר את טווח התנועה. על כן, תרגול עקבי של פילאטיס מכשירים עשוי לשפר פלאים את הגמישות שלכם.

כמו כן, חשוב לציין כי על מנת שתוכלו ליהנות מכל היתרונות הנפלאים שבעריכת אימון מסוג פילאטיס מכשירים, עליכם לבחור מקום אמין ומקצועי לערוך בו את האימונים, זאת מאחר ובהינתן הדרכה מדויקת מצידם של אנשי צוות שתוכלו למצוא במקום שכזה – אין גבול לתוצאות אליהן תוכלו להגיע. אחת הדוגמאות הנפלאות ביותר של מקומות מומלצים שכאלו לערוך בהם אימוני פילאטיס מכשירים בהרצליה היא הדוגמא של סטודיו FIT. למעשה, מדובר בסטודיו מקצועי במיוחד הממוקם בהרצליה ושם על דגש להוציא מכל מתאמן את המיטב הניתן למען שיפור איכות חייו. על כן, אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם צוות פיט סטודיו עוד היום במידה ואתם מעוניינים להתחיל ולתרגל לפילאטיס מכשירים.

השאר תגובה