בלוג ספורט ואורח חיים בריא מאת נעמי בדוש

קורס מדריכות פילאטיס מומלץ – יש חיה כזאת?

זמן קריאה: 4 דקות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אם הפילאטיס הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלך, את לא מפספסת הזדמנות לאימון ומתקשה להיפרד מהסטודיו, הגיע הזמן למיסוד הקשר שלך עם עולם הפילאטיס. רוצה לכבוש יעדי פילאטיס חדשים? מה דעתך להפוך למדריכת פילאטיס בעצמך? 

חשבי על זה – את אוהבת פילאטיס, פילאטיס הוא התחביב שאת מסורה לו ביותר, את לא יכולה לתאר לעצמך עיסוק מקצועי אחר. אז למה לא להשקיע עוד קצת כדי להפוך את התחביב לעיסוק מקצועי של ממש? למה לא לתת מהידע והניסיון שלך למתאמנות שצריכות אותך? למה לא ליהנות מהאפשרות להגדיל את ההכנסה או להתקדם לקריירת פילאטיס עצמאית? 

אם את עוסקת בפילאטיס שנים רבות, והפילאטיס הוא האהבה הגדולה שלך, את ודאי גם חולמת ללמד פילאטיס. לימודי פילאטיס הם השלב הבא והטבעי בהתפתחות של כל חובבת פילאטיס ותיקה. הזדמנויות הצמיחה בתחום הדרכת הפילאטיס הן אין־סופיות בעיקר משום שמדריכי פילאטיס תמיד מבוקשים. בכל סטודיו, בכל מכון ובכל חדר כושר – תמיד יש מקום לעוד מדריכת פילאטיס והזדמנות מצוינת להתפתחות אישית ומקצועית. מלבד זאת, את הפילאטיס אפשר ללמוד וללמד גם מרחוק, וזה, את יודעת, דבר שימושי ומבוקש מאוד בימינו. 

סקרנית? רוצה לדעת עוד? בואי נבדוק איך למצוא קורס מדריכות פילאטיס מומלץ ולאילו כיוונים מקצועיים הוא יאפשר לך להתפתח.

מה צריך לדעת לפני שבוחרים קורס פילאטיס?

לפני שאת בוחרת קורס פילאטיס, עלייך לדעת שלא כל ההכשרות המוצעות כיום בתחום הפילאטיס הן מלאות, מקיפות ועומדות בתקני הדרכה רשמיים. חפשי תוכניות הכשרה שמציעות סילבוס לימודי מקיף ומגוון המתפרס על פני תחומי ידע רבים. חפשי מוסד הכשרה שמציע מסלולי לימוד הדרגתיים החל מקורסי הכשרה בסיסיים וכלה בקורסים למתקדמים ברמת מומחים. ודאי שהתוכנית הלימודית שאת נרשמת אליה, היא המתאימה ביותר לרמת הפילאטיס שלך, לידע שצברת ולניסיון שרכשת לאורך שנות האימונים הרבות. 

תוכנית לימודים טובה ומקיפה בפילאטיס צריכה להיות מבוססת על ידע מדעי ואקדמי ולעמוד בתקני הכושר המחמירים ביותר. כי רק תוכנית לימודים כזאת תכין אותך להדרכת פילאטיס ברמה הגבוהה ביותר ותכשיר אותך להדריך מתאמנים בכל הגילים ובכל מצב רפואי. מכון פילאטיס שמציע הדרכה יסודית ומקיפה במגוון מסלולי לימוד, ינגיש לך גם מערך השתלמויות נרחב למדריכות מקצועיות כדי שתוכלי להתעדכן במידעים, בשיטות אימון חדשניות ובהתפתחויות מדעיות חשובות.

תוכניות הסמכה מגוונות ואיכותיות

קורס מדריכות פילאטיס צריך לספק לך לימודים איכותיים ומקיפים במגוון מסלולי לימוד. חשוב שהלימודים בקורס יתאימו לרמת הידע שלך. בין שאין לך רקע מקצועי כלל ובין שאת מדריכה ותיקה ומנוסה – כל מרכז הכשרה לתלמידות פילאטיס צריך לספק לך מערך תמיכה רחב בכל שלב משלבי הלימוד. המטרה העיקרית של כל מרכז הסמכה למדריכות פילאטיס היא גם ללמד את עקרונות הפילאטיס ולשמר בכך את יסודות השיטה וגם להכשיר מדריכות פילאטיס מצוינות שילמדו מתאמנים רבים על חשיבות התנועה והיציבה לגוף ולבריאותו.   

מהו קורס מדריכות פילאטיס מוצלח?

תוכנית הכשרה מתאימה תעמיק את הידע המקצועי שלך, תפתח בפנייך אפיקים תעסוקתיים חדשים ותעזור לך לפתח קריירת פילאטיס משגשגת ומספקת. מדריכות פילאטיס צריכות ידע מקיף, מיומנות בעבודת גוף מיטבית וביטחון עצמי כדי להתוות אימון מועיל ונכון למתאמנים. כל קורס להכשרת מדריכות פילאטיס צריך להטמיע בתלמידות ידע הנוגע ליסודות השיטה ולמהותה, לשיטות האימון השונות ולשימוש נכון במכשור ובאביזרים. קורס מדריכות פילאטיס מוצלח יתווה לתלמידות דרך לשלב בין הידע העיוני ובין הניסיון המעשי ולבטא אותם בשיטות הדרכה ישימות ומועילות לטובת המתאמנים. 

הכשרת פילאטיס טובה לעולם אינה מסתיימת

כל מדריכת פילאטיס מקצועית יודעת שההכשרה אינה מסתיימת אף פעם. תמיד יש מה ללמוד, תמיד אפשר להתעדכן במידעים חדשים, תמיד אפשר לשכלל את שיטות האימון, ללמוד לעבוד עם אביזרים ומכשור חדישים ותמיד דרושות השתלמויות ריענון מועילות. מכון הכשרה מקצועי למדריכות פילאטיס יציע לתלמידותיו עוד ועוד השתלמויות, סדנאות וקורסים מתקדמים ויפתח בפניהן מגוון אפשרויות התמחות בתחומים שונים. אם את שואפת להעמיק את הידע ולהיעשות מומחית בפילאטיס, דעי שתמיד יימצא לך מקום כמדריכה מומחית בכל מוסד הכשרה לפילאטיס ברחבי הארץ והעולם. 

בזמן לימודייך בקורס מכון ההכשרה צריך לספק לך ערוצי מידע רחבים ומגוונים שינגישו לך מאמרים מדעיים בתחומי ידע רחבים ואימונים מצולמים המלווים בהסברים מקצועיים, קבוצת לימוד מקוונת ופורום אינטראקטיבי שבו תוכלי לשאול שאלות, להתייעץ ולקבל מענה מיידי ממדריכות הקורס. קורס פילאטיס רציני לא יכול להיות שלם בלי פלטפורמה לימודית מקוונת להעשרת הידע ולתמיכה בתהליך הלמידה. 

סיוע בהשמה בסיום הלימודים

כל מרכז הכשרה המכבד את עצמו, יציע לתלמידותיו סיוע בהשמה מקצועית לאחר סיום ההכשרה, כך שכל תלמידה תוכל להיות בטוחה באפשרויות התעסוקה העתידיות שלה ולהשתלב מקצועית כחברת צוות במכוני פילאטיס בכל מקום שתרצה. בשל כך רצוי להירשם ללימודים במכוני פילאטיס ששמם הולך לפניהם, כיוון שהבוגרות של מכונים אלה מבוקשות תמיד ומתקבלות בזרועות פתוחות בכל מכון פילאטיס, חדר כושר או מתחם אימונים. לא די בהכשרה מקיפה ומקצועית. המוניטין והיוקרה של מרכז ההכשרה יסייעו לך גם כן ויבטיחו לך נחיתה רכה בעולם התעסוקה בסיום הכשרתך. 

מרכז מרתה ענבר להכשרת מדריכות פילאטיס

מרכז מרתה ענבר להכשרת מדריכות פילאטיס היה ונשאר הבית והלב של כל המדריכות שהוכשרו בו בעשורים האחרונים. המרכז מכשיר מדריכות פילאטיס בתחומי התמחות שונים ומציע לתלמידותיו גישת הכשרה ייחודית המשלבת בין ידע מקיף והבנה בכל הנוגע למערכת השלד, השרירים והמכניקה של תנועת הגוף ובין היערכות שיטית לאימון ממוקד התלוי בצרכים הרפואיים והטיפוליים של המתאמנים. הקורסים המוצעים במרכז מרתה הם מגוונים. רובם ככולם מציעים לתלמידות התמחות מיוחדת בתחומי השיקום האורתופדי והנוירולוגי ומכשירים אותן לעבודה מיטבית עם קהל מתאמנים רחב הסובל מלקויות בריאותיות שונות. מרכז מרתה פילאטיס מציע לתלמידותיו שלל קורסים בכל הרמות, סדנאות העשרה מיוחדות ופורום תלמידות מיוחד המצטיין בתכנים עשירים ובסרטוני תרגול רבים.  שמו של המרכז הולך לפניו ותלמידותיו זוכות לעבוד במכוני פילאטיס מבוקשים ברחבי הארץ. בשנתיים האחרונות המרכז פתח את שעריו לתלמידות מכל הארץ והעולם באמצעות קורסים מקוונים להכשרת מדריכות פילאטיס. הקורסים המקוונים של מרכז ההכשרה מבוקשים מאוד ומנגישים הלכה למעשה את לימודי הפילאטיס לכולן.

רוצה לעשות קריירה מהפילאטיס? עכשיו זה אפשרי. מרכז מרתה פילאטיס להכשרת מדריכות יכול להיות הבית החדש שלך. בואי לפלס לעצמך את הדרך הטובה והבטוחה להצלחה בקריירת הפילאטיס שלך.

המאמר נכתב בשיתוף פעולה עם סטודיו מרתה פילאטיס

השאר תגובה