בלוג ספורט ואורח חיים בריא מאת נעמי בדוש

מה המשקה הבריא ביותר לגוף?

זמן קריאה: 2 דקות
אז לאחר שהבנו מה המשקה הבריא ביותר, הגיע הזמן שנדבר על בעיה מרכזית במיוחד בימינו, שתייה מועטה של מים. ישנם אנשים רבים אשר לא יכולים להתחיל את הבוקר בלי כוס קפה, תה, מיץ וכדומה...
תוֹכֶן הָעִניָנִים

בני האדם זקוקים לנוזלים על מנת להתקיים, אך ככל שהשנים עוברות והאנושות מתפתחת, נוספים עוד ועוד משקאות שיכולים, להרוות, לצנן, לרענן, לחמם, לעורר, לענג או להעסיק אותנו. בשנים האחרונות, נהייתה מודעות גדולה יותר לסכנות הטמונים בשתייה מרובה של משקאות ממותקים, ומעבר דווקא לשתייה בריאה יותר, וככל שהמבחר עולה, ככה הבחירה הופכת להיות קשה יותר. מהו המשקה הכי בריא? מה באמת כדאי לצרוך. האמת הפשוטה היא, וזה לא סוד, שהמשקה הבריא ביותר הוא נוזל החיים, המים. בני האדם הם יצורים אשר עשויים מ-70%, ויכולים להתקיים מצריכה של אוכל ומים בלבד, וללא כל נוזל אחר. בעצם, אין דבר חיוני לבני האדם שלא ניתן לצרוך ממזון וממים בלבד.

אז לאחר שהבנו מה המשקה הבריא ביותר, הגיע הזמן שנדבר על בעיה מרכזית במיוחד בימינו, שתייה מועטה של מים. ישנם אנשים רבים אשר לא יכולים להתחיל את הבוקר בלי כוס קפה, תה, מיץ תפוזים סחוט ועוד, אך דווקא המים הם אלו שנשכחים, ויש כאלו שממעטים מאוד לצרוך אותם באופן ישיר. אבל למה בעצם שתייה מרובה של מים היא כזו חשובה?

למה כדאי לשתות הרבה מים

אז מים הם בעצם נוזל החיים אך מה היתרונות הממשיים של שתיית מים? ובכן הקפדה על שתייה של כמות מספקת של מים מעניקה לנו אנרגיה, היא יכולה לעורר ולמנוע עייפות יתר ולהשפיע לחיוב על התפקוד והפרודוקטיביות שלנו. הזיכרון שלנו ותפקוד המוח מושפעים באופן ישיר מכמות הנוזלים הנמצאים בגופינו וכך גם היכולת שלנו לקלוט ולעבד מידע. דבר נוסף עליו שתייה של מים משפיעה הוא המשקל שלנו. היכולת שלנו לרדת במשקל ולשמור על משקל תקין קשורה אף היא לשתיית מים מרובה ומספיקה המשפיעה על מערכת העיכול. גם תפקוד השרירים שלנו ובריאות ולחות של העור מושפעים מכמות המים שאנחנו שותים.

איך נזכור לשתות מים

ובכן, יש הרבה שיטות על מנת להזכיר לעצמנו דברים – לרשום בטלפון, להשאיר פתק ועוד, אבל כשמדובר בשתיית מים, הכי כדאי לרכוש בר מים. הימצאות של בר מים בבית הופכת את שתיית המים לקלה וזמינה יותר. המים טעימים, צוננים ומרעננים, ואנחנו מכל ההיתרונות שבשתייה מרובה של מים בלחיצת כפתור. ללא צורך לסחוב בקבוקים, למלא קנקנים, להשתמש במקרר וכדומה, המים שבבר המים קרים ומסוננים, ואפילו ילדים נהנים יותר לשתות אותם, אז כמה מים צריך לשתות ביום?

השאר תגובה